EMACORLIFE Moviment R Web i xarxes socials
SlideshowFx Picasa Widget for Joomla!
Copyright © 2010 www.OopsTouch.com

El projecte LIFE COR, conscient de l'ús creixent d'internet i les xarxes socials i del seu poder per a crear i difondre opinions sobre diferents temes, ha optat per les xarxes com a principal eina de difusió, per tal de:

  • Arribar a una gran quantitat de sectors de públic objectiu.
  • Amplificar el missatge de forma ràpida, econòmica i ecològica (minimització de l'ús de paper).
  • Crear una campanya participativa, viral, mediàtica, capaç de crear emocions i complicitats.
  • Mantenir un missatge actual, adaptant-lo si és necessari a nous llenguatges o formes de comunicació.

La campanya s'adreça de forma prioritària a un sector de la població (joves-adults d'entre 18 i 35 anys) ja informats en matèria de residus però que malgrat això no l'han incorporat com a hàbit personal. Per això s'ha volgut anar un pas més enllà, anant a buscar el públic objectiu allà on es troba mitjançant una campanya 2.0 i presència a les principals xarxes socials:

Microsite Moviment R
Perfil a Twitter
Perfil a Facebook
Canal a YouTube

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seleccionar idioma: ES EN

  • Residus AMBCOR
  • Residus AMBCOR
  • Campanya Objectiu Residus
  • Picasa: AMB COR
  • Slideshare: MovimentR
Informe Layman
Life
Seminari Cloenda Life COR
Dades ambientals metropolitanes
Projecte d'Educació Ambiental
El Bloc del COR